Polažemo temelje za novu viziju novog doba.
Godina 2022. bit će godina marke CUPRA. Povodom obilježavanja 4. godišnjice objedinjujemo svoje ambicije i ulažemo sve na broj 2, koji slovi za dualnost, partnerstvo i rast: CUPRAx2. Ovaj je korak popraćen ambicioznom vizijom: povećanje prodaje, mreže i ponude proizvoda, kontinuirana ekspanzija te udvostručavanje prostora za jedinstvena i emotivna iskustva.
Marka CUPRA nikad nije voljela sjediti na rezervnoj klupi. Jedinstvena i nezaboravna iskustva utkana su u samu srž svega što činimo. Naš put prema digitalnom dobu nastavlja se, a mi svaki put pronalazimo nove načine kako pomaknuti granice. Odlučujući korak prema naprijed nastojimo postići uvođenjem METAHYPEA, svemira koji funkcionira prema načelu kolaborativnog prostora, u okviru kojeg marke, start-up firme i kreatori sadržaja pružaju cijeli niz događanja, okupljanja i iskustava za pojedince radi stvaranja i dijeljenja kulture.
Temelj svemira METAHYPEA je saradnja. Naš je plan udružiti snage s globalno renomiranim partnerima, kao što je festival Primavera Sound iz svijeta muzike ili U-BEAT iz svijeta zabavne industrije, te tako pokrenuti novu generaciju.
Postojat će prostori u okviru kojih će marke i pojedinci moći sarađivati prezentacijom umjetničkog sadržaja kao što su NFT-ovi, izlaganjem digitalnih i fizičkih proizvoda, streamingom sadržaja i organizacijom događanja.
Marka CUPRA će putem METAHYPEA stvoriti nova iskustva na različitim tačkama tokom putovanja na koje se upustite, a svako od njih imat će potencijal iz temelja promijeniti način na koji smo prethodno komunicirali i surađivali.
Projektom METAHYPE obilježava se 4. gosšnjica marke CUPRA, a on će predstavljati naš pristup novom virtualnom dobu.