Upute za popravke
Literatura za popravke i informacijska sredstva
Upute za popravak, kao i programe za samostalno učenje možete pronaći na stranici https://erwin.seat.com/erwin/showHome.do.
Za daljnje informacije obratite se E-mailom na tehnickapodrska(kwfat)porschebh(kwfdot)ba.
VAŽNA NAPOMENA KUPCIMA: Proizvođač Vašeg vozila preporučuje da redovno održavanje vozila u garantnom roku vršite isključivo kod ovlaštenih partnera. U tom slučaju, osim prava na fabričku garanciju na vozilo, imate pravo na niz pogodnosti, kao što su: produžena garancija, kulanca, razne vrste paketnih ponuda ovlaštene servisne radionice ali i pravo na atraktivnu uslugu Garanciju Mobilnosti.
Ukoliko se ne poštuju intervali i uputstva za održavanje proizvođača, postoji mogućnost nastanka skupih kvarova. Za takve kvarove ne može biti odgovoran proizvođač niti se troškovi opravke u tom slučaju mogu pokriti kroz garanciju.
Tehnički upit / Savjetovanje prilikom popravka
Za tehničku pomoć prilikom popravaka za neovlaštene servise osigurali smo savjetovanje. Kako bismo mogli ponuditi profesionalnu podršku, potrebni su nam tačni podaci o vozilu i o problemu, tj. o reklamaciji kupca.
Molimo da obrazac tehnički upit (pdf) ispunite što tačnije i čitljivije i pošaljete e-mailom na tehnickapodrska(kwfat)porschebh(kwfdot)ba (obavezno plaćanje 250 KM +PDV po upitu).
Važna napomena: Tehnički upit služi kao savjetodavna podrška u rješavanju problema. Odgovor na upit ili smjernica data u upitu ne znači i rješenje problema. Tehnički upit, odnosno odgovor na isti nije vezan za garanciju. Odgovor očekujte najranije 24 sata od datuma uplate i slanja upita.
Nakon Vaše saglasnosti i uplate, u roku od 48 ćete dobiti odgovor na tehnički upit. Ukoliko ste upit poslali u dane vikenda i/ili za vrijeme praznika, vrijeme odgovora će se računati od prvog narednog radnog dana.
Obrazac preuzmite ovdje:
Specijalni alati i uređaji
U literaturi za popravke se uz pojedine korake rada navode potrebni specijalni alati i uređaji definirani kataloškim brojem.
Detaljne opise pojedinih specijalnih alata i uređaja naći ćete na stranici proizvođača "Workshop Equipment". Na temelju kataloškog broja, specijalne alate i uređaje možete naručiti kod ovlaštenih CUPRA partnera u BiH.
Kontakte ovlaštenih CUPRA servisnih partnera u BiH možete pronaći OVDJE.
Za daljnje informacije i dobijanje GEKO pristupnih podataka molimo Vas da se obratite E-mailom na tehnickapodrska(kwfat)porschebh(kwfdot)ba.
Obrazac preuzmite ovdje:
Program školovanja
U literaturi za popravke se uz pojedine korake rada navode potrebni specijalni alati i uređaji definirani kataloškim brojem.
Detaljne opise pojedinih specijalnih alata i uređaja naći ćete na stranici proizvođača "Workshop Equipment". Na temelju kataloškog broja, specijalne alate i uređaje možete naručiti kod ovlaštenih CUPRA partnera u BiH.
Kontakte ovlaštenih CUPRA servisnih partnera u BiH možete pronaći OVDJE.
Za daljnje informacije i dobijanje GEKO pristupnih podataka molimo Vas da se obratite E-mailom na tehnickapodrska(kwfat)porschebh(kwfdot)ba.
Novi kandidati za ovlaštenog servisnog partnera
Sve potrebne informacije o načinu kandidature i uslovima koje je potrebno ispuniti za dobivanje statusa ugovornog partnera Porsche BH d.o.o. mogu se dobiti na sljedećoj adresi:
Porsche BH d.o.o.
Bulevar Meše Selimovića 16
71000 Sarajevo, Bosna i Hercegovina
Tel +387(0)33 257 187
Fax +387 (0)33 257 009
Kontakt osoba: Emir Fako