- Marka CUPRA postaje globalni partner 37. America's Cup takmičenja koje će se po prvi put ikad održati u rodnom gradu marke u Barceloni
- Marka je otkrila 'CUPRA Cube', mjerač vremena razvijen u saradnji s markom Omega, službenim mjeriteljem vremena 37. America's Cup takmičenja
- 'CUPRA Cube' ima krilaticu "Two dreams. One countdown" jer će započeti kup i predstaviti prve slike modela CUPRA Terramar, službenog vozila ovog takmičenja
- Marka CUPRA bit će dio fan zone u Race Villageu, mjestu za druženje s navijačima, građanima Barcelone i posjetiocima
Marka CUPRA se udružuje s 37. America's Cup takmičenjem, jednim od najvećih i najprestižnijih svjetskih sportskih događaja. Po prvi put ikad, svijet jedrenja učinio je Barcelonu svojim domom, a događaj obećava da će biti jedan od najintenzivnijih America's Cup takmičnja u svojoj 172-godišnjoj historiji.
U znak obilježavanja početka ovog partnerstva, marka je otkrila 'CUPRA Cube' u la Barceloneti, dijelu Barcelone uz plažu. Inovativni mjerač vremena za odbrojavanje, razvijen u saradnji s markom Omega, službenim mjeriteljem vremena 37. America's Cup natjecanja, nosi krilaticu "Two dreams. One countdown". Kad mjerač vremena dosegne nulu, ne samo da će započeti kup, već će se objaviti i prve slike novog modela CUPRA Terramar, službenog vozila takmičenja. Električni sportski SUV marke CUPRA koji odaje počast rodnom mjestu marke također će biti u potpunosti predstavljen pod okriljem 37. America's Cup takmičenja, koje bi se trebao održati između augusta i septembra 2024.
Kao globalni partner, marka CUPRA imat će značajnu prisutnost tokom cijelog događaja, povezujući se s entuzijastima jedriličarskih performansi diljem svijeta i jačajući prisutnost svoje marke na globalnoj razini. Marka CUPRA bit će dio fan zone u Race Villageu, mjestu za druženje s navijačima, građanima Barcelone i posjetiocima.
"Mi u marci CUPRA vjerujemo da je naš rodni grad idealno mjesto za ugošćavanje 37. America's Cup takmičenja kao epicentra sporta na globalnoj razini," kaže Wayne Griffiths, izvršni direktor marke CUPRA. "Kao sportska marka vođena emocijama, ponosni smo što sponzorišemo velike međunarodne događaje koji su usko povezani s našim vrijednostima i našom ambicijom da inspirišemo svijet iz Barcelone te da pobjeđujemo. Ovo je također izvrsna prilika da ponovno proživimo nezaboravni duh Olimpijskih igara 1992., uz istinski međunarodni događaj koji će pokazati najbolju stranu ovog živahnog grada," dodaje.
Ovaj će događaj sljedeće godine, po prvi put u povijesti takmičenja, također uključivati Puig Women's America's Cup. Ova inicijativa ima za cilj pružiti jedriličarkama platformu za predstavljanje njihovih sposobnosti i talenta u intenzivnoj utrci te im ponuditi način da razviju svoje vještine za sam America's Cup. Uz to će, Youth America's Cup, jedriličarska utrka za takmičare do 25 godina, poslužiti kao prilika za talente u usponu. Sponzorstvom 37. America's Cup takmičenja, marka CUPRA ima za cilj podržati inkluzivnost u sportu i inspirisati buduće generacije.
"Vrlo smo ponosni što se marka CUPRA pridružila sponzorima za 37. America's Cup," kaže Grant Dalton, izvršni direktor takmičenja America's Cup. "Znamo da su vrlo ponosni na svoj grad, Barcelonu, performanse i opsesiju, a sve je to i suština America's Cup takmičenja. Marka CUPRA će nam pomoći da se povežemo s građanima Barcelone i ljudima diljem svijeta, odvažnim aktivnostima koje pričaju priču o događaju, njegovoj inovativnosti, njegovoj historiji i inspiraciji," dodaje.
America's Cup je utrka u kojoj ne postoji drugo mjesto. Ili ste pobjednik ili gubitnik, a tako je više od 170 godina. Takmičenje pokrenuto 1851. godine ima veliki globalni utjecaj kao i izazovnu i moćnu suštinu. Njegova je svrha stvaranje sinergije između dizajna, performansi i inovacija, a to su osobine koje su također duboko ukorijenjene u DNK marke CUPRA. Natjecanje će se održati oko područja Port Vell u Barceloni i duž plaže do Port Olímpica.