-
Prethodno predstavljen kao CUPRA UrbanRebel, CUPRA Raval proizvodit će se u Martorellu od 2025.
-
Društvo SEAT S.A. objavilo je rezultate najboljeg tromjesečja u historiji ostvarenog na krilima marke CUPRA: operativna dobit iznosi 144 miliona eura
-
CUPRA Raval pozivnica je novoj generaciji koja želi nešto drugačije: urbano, buntovno i 100 % električno vozilo
-
Marka CUPRA je na salonu Automobile Barcelona po prvi put javnosti predstavila CUPRA Tavascan i digitalno izložbeno vozilo CUPRA DarkRebel
Marke CUPRA i SEAT ponovno učestvuju na salonu Automobile Barcelona predstavljajući najnovije inovacije i demonstrirajući snažnu predanost kompanije razvoju električnih vozila te odanost Barseloni.
Tokom prvog dana salona automobila, izvršni direktor marke SEAT i CUPRA Wayne Griffiths potvrdio je ime budućeg urbanog električnog vozila marke: CUPRA Raval. Ime je posveta četvrti Raval u srcu Barselone, što je već potvrdila ROSALÍA u sklopu kampanje u pjesmi "Abcdefg".
"Raval je jedan od najiznenađujućih dijelova Barselone. A danas smo ponosni što će buduće urbano električno vozilo marke nositi njegovo ime i predstavljati njegov duh. Baš kao što smo učinili s modelom CUPRA Born, sada želimo izraziti suštinu Ravala i nastaviti nadahnjivati svijet iz Barselone", objasnio je Wayne Griffiths.
Marka CUPRA danas je također najavila da će, zajedno s ambasadorom marke i glumcem Danielom Brühlom, prenijeti duh njegova "Bar Ravala" u Berlinu u buduću garažu CUPRA City Garage koja će se kasnije ove godine otvoriti u glavnom gradu Njemačke.
Najbolje prvo tromjesečje u historiji
Kompanija SEAT S.A. je, uz ime budućeg modela marke CUPRA, objavila najbolje rezultate prvog tromjesečja u svojoj historiji. Od januara do marta kompanija je zabilježila rekordnu operativnu dobit od 144 miliona eura, što je poboljšanje od 139 miliona eura u odnosu na prvo tromjesečje prethodne godine, te promet od 3,6 milijardi eura, što predstavlja rast od 48 % u odnosu na prva tri mjeseca 2022. Historijske brojke ostvarene su zahvaljujući marki CUPRA koja je pokretač rasta finansijskih rezultata kompanije.
Od lansiranja 2018. marka CUPRA prodala je više od 300 000 vozila, premašivši sva očekivanja. U 2022. marka je ostvarila promet od 4,4 milijarde eura, 40 % ukupnog poslovanja kompanije, postavši jedan od najvećih rastućih marki u Europi i Španjolskoj. Ovogodišnje brojke također su pozitivne, s 46 600 prodanih jedinica tijekom prvog tromjesečja 2023., što je 83 % više nego u istom razdoblju 2022.
Vozilo za novu generaciju
"CUPRA Raval nije samo još jedno vozilo. To je poziv novoj generaciji koja očekuje nešto bolje. Urbano, buntovno i 100 % električno vozilo s vlastitim karakterom i vezom s "Generacijom Z". Nešto što je emotivnije", rekao je Wayne Griffiths.
Marka je stvorila najradikalniju interpretaciju modela marke CUPRA u urbanom električnom vozilu nadahnutom svijetom utrka.
CUPRA Raval proizvodit će se u sjedištu društva SEAT S.A. u Martorellu. Tvrtka će uložiti 3 milijarde eura u transformaciju tvornice i s proizvodnje vozila s motorom s izgaranjem prijeći na proizvodnju električnih vozila od 2025. Vozila će se temeljiti na kratkoj MEB platformi Volkswagen koncerna. SEAT S.A. predvodi klaster malih BEV vozila za različite marke Volkswagen koncerna.
Više od samo imena
Veza marke CUPRA s Barcelonom, a posebno s Ravalom, nadilazi nazivanje nekih modela po gradskim četvrtima.
"CUPRA želi biti pokretač promjena u susjedstvu. Iz tog razloga već razgovaramo s institucijama i organizacijama u Ravalu radi promocije akcija za pomoć mladima", dodao je Griffiths.
Ostvarenje snova
CUPRA je na salonu Automobile Barcelona javnosti također po prvi puta predstavila model CUPRA Tavascan, prvo 100 % električno SUV vozilo. Premijera modela bila je 21. aprila u Berlinu.
"To je ostvarenje sna koje je počelo prije četiri godine na međunarodnom salonu automobila (IAA) u Frankfurtu i model je konačno predstavljen prije nekoliko dana u sklopu našeg događaja Exponential Impulse. CUPRA Tavascan novi je junak za novo doba, snivan, osmišljen i razvijen u Barseloni." rekao je Griffiths.
CUPRA DarkRebel, digitalno izložbeno vozilo marke, također je predstavljeno posjetiteljima salona Automobile Barcelona. "Dark Rebel ultimativna je interpretacija dizajna marke CUPRA za budućnost. Uz DarkRebel želimo pokazati da električna vozila budućnosti mogu biti seksi i provokativna", rekao je Jorge Diez, voditelj dizajna marke CUPRA.
Do sada je već više od 100 000 korisnika konfigurisalo svoj DarkRebel uz impresivno iskustvo u Hyper konfiguratoru. Njihov dizajn utjecat će na buduću fizičku verziju izložbenog vozila koje bi moglo stići vrlo brzo.