CUPRA I MUZIČKA SUPERZVIJEZDA ROSALÍA PREDSTAVLJAJU PRERAĐENU VERZIJU HITA "ABCDEFG"
- U sklopu nove saradnje marke CUPRA i španjolske kantautorice ROSALÍJE, pokrenuta je nova kampanja kojom se ističe sve što marka predstavlja, od A do Ž
- Video je premijerno prikazan 26.03. tokom poluvremena finalne utakmice Kraljevske lige, a ističe vrijednosti marke CUPRA u pjesmi "Abcdefg" izvođačice ROSALÍJE
Baš kao i marka CUPRA i ROSALÍA nadahnjuje svijet iz Barselone te je u samo nekoliko godina postala jedna od najpoznatijih španjolskih izvođačica diljem svijeta i već ima milione pratilaca.
U najnovijoj saradnji nekonvencionalne pustolovne marke, dvojac se udružio kako bi ROSALÍJINOJ pjesmi "Abcdefg", viralnom hitu španjolske pjevačice, čiji je album MOTOMAMI osvojio nagradu Grammy, dao novu perspektivu.
Video saradnja premijerno je prikazana tokom poluvremena utakmice Kraljevske lige. Navijači kluba FC Barcelona na stadionu Camp Nou počašćeni su premijerom video spota koji slavi mlade kreativne talente i marku CUPRA.
U videu se pojavljuju ambasadori marke CUPRA kao što su glumac Daniel Brühl, igrači FC Barcelone: Alexia Putellas, Ansu Fati, Marc ter Stegen, vozačica Klara Andersson te igračica padela Ariana Sánchez.
Video također predstavlja nove heroje marke, modele CUPRA Tavascan i CUPRA Terramar, za novu eru marke CUPRA, koncept UrbanRebel.
Tokom saradnje na kampanji, Sven Schuwirth, operativni direktor marke CUPRA, rekao je: "Baš kao i marka CUPRA i ROSALÍA je rođena u Barceloni, štoviše samo četiri kilometra dalje od našeg sjedišta. Zajedničko im je to što i marka CUPRA i ova mlada umjetnica dijele međunarodni način razmišljanja i privlačnost, djelujući kao kulturni orijentiri za pojedince i nove generacije u potrazi za nekonvencionalnim aspektima života."
Nova je saradnja proširenje zajedničke kampanje marke CUPRA i ROSALÍJE, koja je nedavno predstavljena na jumbo plakatima i reklamnim panelima diljem Madrida, Barselone i Mexico Cityja. Na plakatima je telefonski broj koji poziva prolaznike da pošalju WhatsApp poruku kako bi primili kratke isječke iz ROSALÍJINE pjesme.
Kampanja je sada u potpunosti aktivna i obuhvaća kratke isječke za TV i društvene mreže.