CUPRA ide nekonvencionalnim putem.
Inovacije nisu moguće ako ne dovedete u pitanje pravila. CUPRA Ateca i e-Racer
utjelovljuju znatiželju i kreativnost te želju da se kreativnošću preispitaju
današnje granice.
CUPRA Ateca iznova definira iskustvo vožnje. Inspirisana trkaćom stazom, stvorena
za cestu. Impresivan SUV s 300 KS, pogonom 4Drive i mjenjačem DSG-7. I to nije sve.
CUPRA Ateca objedinjuje sportski karakter i eleganciju. Elegantni vanjski detalji u
boji bakra, okviri ogledala od karbonskih vlakana i sjajna crna unutrašnjost.
Uđite i prepustite se užitku.
CUPRA e-Racer iznova definira iskustvo motosporta. Kao što i samo ime govori, riječ
je o električnom trkaćem automobilu - prvom na svijetu u kategoriji touring
automobila. 100 % elektromotor sa 680 KS i najvećom snagom od 500 kW tokom
vremenskog intervala od 10 sekundi. Izum koji je daleko ispred svog vremena.
Najmodernija elektrotehnika dokazuje da bučni motori nisu dovoljni za pobjedu na
utrkama. Snaga je ta koja pobjeđuje!
A tko bi drugi mogao testirati granice nego poznati prvaci u motosportu? Andrea
Dovizioso, 11-struki pobjednik MotoGP-a, sjeo je za upravljač modela CUPRA Ateca.
Jorge Lorenzo, trostruki svjetski prvak MotoGP-a, vozio je model CUPRA e-Racer. Na
trkaćoj stazi Castellolí na samo sat vremena od Barcelone. Stazi sa zahtjevnim
zavojima, visinskim razlikama, pa čak i raskrsnicama. Oba su vozila postigla
najveću brzinu i tako zaobišla osnovna pravila trkaće staze. Pogledajte video kako
biste doživjeli utrku.
U konačnici, evolucija je najvažnija. Samo nekonvencionalnim putem možemo prepoznati prilike, dovesti u pitanje sadašnjost i predložiti novu definiciju modernog sportskog karaktera.